Een Woolrich winterjas

Woolrich blijf ieder jaar met verrassingen komen. Elke jaar een nieuwe mooie collectie maar ook een verbetering van alle producten die het merk levert. Elk seizoen levert Woolrich een nieuwe collectie van de Woolrich winterjas. De Woolrich winterjas wordt jaar na jaar verbetert met behulp van nieuwe technologieen. Woolrich weet elke keer stijlvolle, draagbare en duurzame winterjassen te produceren. Elk jaar verzint Woolrich een nieuwe soort campagne die op zijn minst even goed is als de vorige campagne of deze overtreft. In 2021 had de campagne de naam ‘Protect the Things You Love’ De campagne gaat over de kwaliteit van de jassen en hoe die jou en andere kunnen beschermen tegen het weer.

De Woolrich Campagnes

De Woolrich herfst/winter 2020 campagne heeft de naam ‘Without Barriers’ gekregen. Nu wij ons in tijden verkeren van wereldwijde uitdagingen verdedigt Woolrich een optimistische visie. De natuur is nu meer dan ooit de plek om inspiratie uit te halen. Vindingrijkheid en wilskracht in de natuur zijn de grootste inspiratiebronnen voor de nieuwste collectie zegt Woolrich. Nieuwe kansen die voortvloeien uit tegenspoed dankzij menselijk potentieel, evolutie, reizen en gemeenschap speelde de hoofdrol in dat seizoen. Denk bij wereldwijde uitdagingen bijvoorbeeld aan klimaatverandering. Een enorm probleem waar de productie van kleding natuurlijk ook een rol bij speelt.

Wat er was te krijgen die campagne

De verkrijgen die campagne was bijvoorbeeld de Aliquippa Puffy Jacket. Deze jas sluit aan op de hedendaagse, dynamische levensstijl en is geschikt om zowel in de natuur als in de stad te dragen. Het ontwerp heeft een relaxed pasvorm en is gemaakt van een wind- en waterafstotende stof met een glanzende afwerking. De grote opstaande kraag, windstoppers langs de mouwen en de vulling van dons voorzien de jas van extra warmte en beschermen je tegen koude temperaturen. Natuurlijk moet de jas wel zo mooi mogelijk beschreven wordt, dat verdient een jas van deze kwaliteit ook!